es ga

Adestramento e surf

Somos un Club ca filosofía de inculcar valores fundamentais a través da práctica do surf.

30 anos de experiencia

Atopamos a nosa vocación en transmitir a paixón que dende hai máis de 30 anos sentimos por este deporte.

Campamentos de verán

Do 15 de xuño ao 15 de setembro. Surfear 5 días seguidos é a clave para unha evolución máis rápida.

De luns a venres
Pola mañá de 11:00 a 14:00
Pola tarde de 17:30 a 20:30

Máis información

Coñecemos o mar

Coñecemos moi ben o mar e queremos ensinarche a entendelo para evitar os perigos aos que se enfronta naturalmente un surfista.

Chikisurfers

Cremos moito nos máis pequenos. Xogamos cos nosos CHIKISURFERS no mar, para acostumarse ás ondas e ao material.

Método exclusivo

Desenvolvemos un método exclusivo para acompañarte dende o primeiro baño. Temos todos os erros identificados e tarefas moi sinxelas para corrixilos.

Clases en grupo

Queres compartir a experiencia coa túa cuadrilla? Celebra connosco a túa festa-evento (Surf + Aftersurf).
Condicións especiais para grupos.

Clases fin de semana

A escola está aberta todo o ano. Bañámonos todos os sábados e domingos pola mañá e pola tarde.
Apúntate ás nosas clases en calquera momento.

Todas as idades

Adaptámonos a todos os niveis e idades, se es pai, non te quedes na area e comparte a experiencia cos teus fillos.

O noso equipo

Se estás tolo por este deporte e queres converterte nun deportista de surf, únete ao noso equipo.
Adestramos 3 días á semana e participamos en múltiples competicións.

Movémonos

Movémonos cos nosos vehículos na procura das mellores condicións para cada nivel.
Bastiagueiro, Sabón, Barrañán, Caión ou Razo.

xunta
deputacion